Christina Huth Panduro
Bestyrelsesformand

I mit mangeårige virke som professionelt udøvende arkitekt, og som ivrig trailløber og super motionist, har jeg livet igennem oplevet naturen som den vigtigste kilde til min egen vitalitet, kreativitet og velbefindende.

Jeg elsker naturen, og at hjælpe andre med at opdage glæden ved bevægelse.

At kombinere oplevelser i naturen med konkrete hverdagsproblemstillinger, ser jeg et meget stort potentiale i.

Mit arbejde i Outdoor Bornholm tager derfor et vigtig afsæt i ønsket om at udbrede glæden ved at færdes i naturen for alle.

Kim Kock-Hansen
Sekretariatsleder

Når Kim ikke sidder bag skrivebordet på NaturBornholm, er han aktiv i Nordskoven - enten på gå- eller løbetur med familiens hund. Dertil er Kim et rigtigt naturmenneske og sætter pris på både høj- og lavpuls outdoor.

Uddannet geolog i 1997 og master i oplevelsesledelse i 2011. Til daglig er Kim direktør i NaturBornholm.

Flemming Torsten Sørensen

Flemming Torsten Sørensen
Idrætskonsulent DGI Bornholm & Bevæg Dig for Livet

Idræt KU, Coaching, Kommunikation DJH

Outdoor:
 MTB og Gravel cykling, løb og vandring.
Ski, SUP Board, naturtræning og naturterapi, lidt yoga - masser af økologi og mere biodiversitet.

” Naturens arenaer er dem, som skal redde danskernes fysiske og mentale sundhedstilstand”

Michael Stoltze
Bestyrelsesmedlem

Biolog, ph.d. og forfatter. Født i 1955 i Allinge. Tidligere ansat i Danmarks Miljøundersøgelser, Danmarks Naturfredningsforening og Naturstyrelsen. Michael Stoltze er naturforkæmper og stærkt optaget af sanselighed, sammenhænge, naturens møde med kulturen og alt det, naturen gør ved os på godt og ondt. Han har skrevet et stort antal bøger, kronikker og klummer og deltaget i utallige debatter om natur og naturpolitik. Naturskribent for Kristeligt Dagblad siden 2009 og i dag selvstændig. Repræsenterer DN Bornholm i Outdoor Bornholms bestyrelse.

Tobias Woxholtt
Bestyrelsesmedlem

Tobias er rigtigt outdoormenneske - både i det blå og i det grønne. Tobias har virksomheden Varra Water, der har restaureret 2 gamle fiskekuttere, der i dag bruges til at give turister oplevelser i.

Camilla Uhrskov Jordal
Næstformand

Camilla har virksomheden Skovbadning Bornholm

Henrik Olsen
Bestyrelsesmedlem

Henrik er en rigtig outdoormand - og har både et outdoorcenter og en campingplads. Når han ikke bruger tid på det, kan man typisk finde ham cyklende rundt på de bornholmske mountainbikespor.